|
|
| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
TyttöTälläineN vakiokalustoa
|
Lähetetty: 09.03.2008 7:38 pm Viestin aihe: Hajanainen sydän. | one-shot, joka kertoo tositapahtumista |
|
|
Tulit mun elämään, toit niin paljon mukana, annoit mulle tilaa, annoit mulle avun jaksaa vielä huomiseen, kuinka kiitollinen sainkaan susta olla.
Mitä enemmän tuli päiviä sun kanssa, sitä rakkaammaksi säkin mulle tulit,
en tiennyt silloin, miten kaikki tulisi päättymään.
Vahvistit mut, annoit mulle voimaa tarpoa kaiken vaikean läpi,
annoit mun kiintyä suhun, annoit mun välittää susta,
annoit mun olla sulle vieläkin enemmän.
Elin varmasti parhaita aikoja, annoit mulle turvan, annoit mulle kaiken mitä tarvitsin, olit mulle niin paljo enemmän kuin kukaan,
toivoin sen olevan ikuista, toivoin sen jatkuvan niin kauas ettei sitä pystynyt enää rikkomaan mikään, mutta se särkyi pian tuhansiin paloihin.
Yksi pieni elämä tuhoutui kaiken muun mukana, nyt on enää elämän rippeet tästä osoitteesta, jos joku keräisi kaikki sirut lattialta ja kokoaisi taas sen särkyvän luontokappaleen kokoon, mutta en jäänyt odottamaan sitä.
Sisälläni on nyt paha olo, aivan kuin joku eläisi sisälläni, se on olet sinä, sinun muistosi, sinun joka lähdit luotani kun opin sinusta niin välittämään, sinä joka olit ollut mulle tärkeämpi kuin mikään muu asia maailmassa,
teit musta vain varjon entiseeni.
Sitä pahaa oloa ei kukaan saa minusta ulos, ei kukaan muu kuin sinä,
sinä joka pakenet tätä kaikkea, minun repiessäni itseäni enemmän rikki ajattelemalla sinua ja meidän muistoja,
haluaisin päästää vihdoin irti ja jatkaa elämääni, mutta se ei ole mahdollista.
En osaa, en pysty, enkä ehkä edes halua.
Jos olisit vielä lähelläni voisin päästää kaikesta irti, voisin olla sinun,
voisin hukuttaa itseni onneen ja hyvään oloon, sinun takiasi,
mutta niin ei tule enää käymään.
Minun kai pitäisi kiittää kun avasit vihdoin silmäni, mikään ei ole ikuista, mikään ei ole elämän pituista, ei edes ihmissuhde jota rakastaa.
Kai minun pitäisi kiittää hetkistä joissa sain olla sinun suojassasi, siipiesi alla turvassa, mutta en osaa kiittää.
Elämäni on levällään, hajanaisia asioita pitkin tätä kaikkea,
kukaan ei saa niitä kokoon, ei kukaan muu kuin sinä, sinä tiedät mihin mikäkin pala kuuluu, tiedät myös pala johon on kirjattu nimesi kuuluu vasemman rinnan alle, siellä on paikka johon ei mahdu muita,
en vain osaa pästää sinne ketään, en ketään sinun jälkeesi.
Kukaan ei tiedä mitä aika tuo tullessaan, muistot minussa on osa sinua,
osa meitä, osa kaikkea mikä jotain minulle jaksoi merkitä,
olin rikki, korjasit minut ja sen jälkeen rikoit minut niin, ettei kukaan koskaan ole saanut minua niin hajalle.
Olet ainut jolla on avain sinne missä on rakkaus, mutta tiedän ettet tule koskaan enää käymään sitä käytävää.
Sinun kanssasi tunsin olevani kokonainen, nyt en enää mitään,
en enää ikinä, en enää osaa elää.
En pääse tästä pisteestä eteenpäin, en koska et ole voimanani.
On sydän, joka ei pääse tuskasta eroon, ellei se tuska tule takaisin vielä kerran hahmona
Eli, tässä tämä, kertoo mun omasta elämästä, ihmissuhteesta joka loppui tässä hetkittäin, toivoisin kommenttia _________________ moni katsoo, ei nään sisään silmistäni, sul on ainoat silmät mun sydämeeni |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
_enkuli_ Aina äänessä
|
Lähetetty: 10.03.2008 8:07 pm Viestin aihe: |
|
|
Hienosti olit kirjottanut tunteista ja kuvialu oli hienoa. Jaksamisia sinulle <3 _________________ I can see the stars of the future in front of our eyes and I don't feel the pain no more
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 10.03.2008 9:43 pm Viestin aihe: |
|
|
| _enkuli_ kirjoitti: | | Hienosti olit kirjottanut tunteista ja kuvialu oli hienoa. Jaksamisia sinulle <3 |
Kiitos kovasti kommentista ja kyllä tää tästä, mut kiitos<3 =) _________________ moni katsoo, ei nään sisään silmistäni, sul on ainoat silmät mun sydämeeni |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sande! Aina äänessä

|
Lähetetty: 14.03.2008 7:45 pm Viestin aihe: |
|
|
hyvin osaat kertoa tunteistasi, jos mäkin osaisin noin hienosti, mä kertoisin niistä. hienoa*aploodeeraa* jaksahan sinä tyttö. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 15.03.2008 5:18 pm Viestin aihe: |
|
|
| Omen Of Death kirjoitti: | hyvin osaat kertoa tunteistasi, jos mäkin osaisin noin hienosti, mä kertoisin niistä. hienoa*aploodeeraa* jaksahan sinä tyttö. |
Suuren suuri kiitos kommentista ja jaksamisista, elämä jatkuu =) _________________ moni katsoo, ei nään sisään silmistäni, sul on ainoat silmät mun sydämeeni |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Laurrra. Untuvikko

|
Lähetetty: 16.03.2008 2:16 am Viestin aihe: |
|
|
Todellakin, tämäkin aivan mielettömän kaunis. (:
ihanasti oot kirjottanut kaiken, meinasi käydä itkettämään,
niin nätti tämä on.
En tajua vieläkään, miten osaat kaikki ajatukset näin hyvin kirjoittaa sanoiksi,
mutta ei mun varmaan tarvitsekaan tajuta. (;
Sä saat aina tekstin tuntumaan niin aidolta, ja pystyy todella kuvittelemaan,
miltä susta tuntuu.
ihan mielettömän nättiä, ja pidän todella ihan hirveesti tosta sun tavasta kirjottaa asioita,
tosta miten sä kaiken kirjotat. : )
mä en taaskaan muuta osaa sanoa.
oioi, varmasti vaikeeta, koita jaksaa.<3 *hali.* _________________ heartbreaking, there's no faking,, |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 16.03.2008 6:51 pm Viestin aihe: |
|
|
| Laurrra. kirjoitti: | Todellakin, tämäkin aivan mielettömän kaunis. (:
ihanasti oot kirjottanut kaiken, meinasi käydä itkettämään,
niin nätti tämä on.
En tajua vieläkään, miten osaat kaikki ajatukset näin hyvin kirjoittaa sanoiksi,
mutta ei mun varmaan tarvitsekaan tajuta. (;
Sä saat aina tekstin tuntumaan niin aidolta, ja pystyy todella kuvittelemaan,
miltä susta tuntuu.
ihan mielettömän nättiä, ja pidän todella ihan hirveesti tosta sun tavasta kirjottaa asioita,
tosta miten sä kaiken kirjotat. : )
mä en taaskaan muuta osaa sanoa.
oioi, varmasti vaikeeta, koita jaksaa.<3 *hali.* |
Kiitos paljon, pitkät kommentit on aina spesiaalia (:
ja kiitos jaksamisista, kyllä tää tästä ajallan, kiitos myös halista ja takaisinkin <3 _________________ moni katsoo, ei nään sisään silmistäni, sul on ainoat silmät mun sydämeeni |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
DoNt_DeNy_Me vakiokalustoa

|
Lähetetty: 20.05.2008 10:09 am Viestin aihe: |
|
|
Oii, tykkäsin kovasti. Hienoa tekstiä, pakko sanoa. Tuo puhekielisyys välillä tekee tuosta vielä henkilökohtaisemman, luulisin. Ja tosiaan, osaat pukea nuo kaikki tunteen niin hyvin sanoiksi, että siihen on helppo eläytyä ja kuvitella ne omalle kohdalle.
Jaksamisia sinulle <3 _________________ "You can't arrest me, I'm a rock star." |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 20.05.2008 2:35 pm Viestin aihe: |
|
|
| DoNt_DeNy_Me kirjoitti: | Oii, tykkäsin kovasti. Hienoa tekstiä, pakko sanoa. Tuo puhekielisyys välillä tekee tuosta vielä henkilökohtaisemman, luulisin. Ja tosiaan, osaat pukea nuo kaikki tunteen niin hyvin sanoiksi, että siihen on helppo eläytyä ja kuvitella ne omalle kohdalle.
Jaksamisia sinulle <3 |
Suuri kiitos tästä ja kiitos myös jaksamisista =) _________________ moni katsoo, ei nään sisään silmistäni, sul on ainoat silmät mun sydämeeni |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
dream konkari

|
Lähetetty: 09.06.2008 6:37 pm Viestin aihe: |
|
|
Kaunis. Surullinen.
Tosi hienoa tekstiä ja ihailtavan rohkeaakin, että olet kirjoittanut omista tunteista ym. näin. Kaikki ei varmaan pystyisi.
Mutta sinä osaat kirjoittaa todella hyvin, kauniisti. Tykkäsin tästä tekstistä ja sun muitakin tekstejä tykkään lukea. Eli kirjoittelehan lisää : )
Mut jakselehan <3 _________________ Ei mun voimat voi riittää siihen, älä säikähdä ei tää paikka tuu muuttuu kuuna päivänä |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 10.06.2008 11:21 pm Viestin aihe: |
|
|
| dream kirjoitti: | Kaunis. Surullinen.
Tosi hienoa tekstiä ja ihailtavan rohkeaakin, että olet kirjoittanut omista tunteista ym. näin. Kaikki ei varmaan pystyisi.
Mutta sinä osaat kirjoittaa todella hyvin, kauniisti. Tykkäsin tästä tekstistä ja sun muitakin tekstejä tykkään lukea. Eli kirjoittelehan lisää : )
Mut jakselehan <3 |
Sairaan suuri kiitos tästä :---) lämmitti , ja kiitän myös jaksamisista <3 _________________ moni katsoo, ei nään sisään silmistäni, sul on ainoat silmät mun sydämeeni |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
A-E Untuvikko

|
Lähetetty: 24.08.2008 3:38 pm Viestin aihe: |
|
|
Aivan ihanasti kirjotettu, itellä aika samanlainen tilanne just nytten ;s sai itkemään, olit kirjottanu niin kaunistii ja just munki kohalle sopivasti _________________ "Jos joku kertoisi mitä mä tääl vielä teen,
ottais kädestä, taluttais huomiseen,
sä siellä, mä poissa, onnellinen loppu vain tarinoissa" |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 14.09.2008 7:38 am Viestin aihe: |
|
|
| A-E kirjoitti: | | Aivan ihanasti kirjotettu, itellä aika samanlainen tilanne just nytten ;s sai itkemään, olit kirjottanu niin kaunistii ja just munki kohalle sopivasti |
tästä myös suuri kiitos, se on kiva että teksti koskettaa, se laittaa lämmittämään tällee syksyn alkaessa =)
koitahan jaksella ja hyvää syksyn alkua sulle ja kaikille muillekkin =) _________________ moni katsoo, ei nään sisään silmistäni, sul on ainoat silmät mun sydämeeni |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
^^Brokenglass Aina äänessä

|
Lähetetty: 14.09.2008 7:58 am Viestin aihe: |
|
|
ItttttKu! Kirjotit tosi ihanasti ja kauniisti. En mä osaa muuta sanoa, mutta tosi nätti tää on. Äws. _________________ Kun hukun itkuuni, toivon että jää edes kauniin kukan nimi tänne elämään. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
Lähetetty: 20.09.2008 10:29 pm Viestin aihe: |
|
|
| ^^Brokenglass kirjoitti: | | ItttttKu! Kirjotit tosi ihanasti ja kauniisti. En mä osaa muuta sanoa, mutta tosi nätti tää on. Äws. |
Kiitos paljon =) hyvää syksyn jatkoa! _________________ moni katsoo, ei nään sisään silmistäni, sul on ainoat silmät mun sydämeeni |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|