Lovex Foorumin päävalikko
www.lovex.fi

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Poika

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Lovex Foorumin päävalikko -> Tarina-alue
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
^^Brokenglass
Aina äänessä

LähetäLähetetty: 08.03.2009 6:32 pm    Viestin aihe: Poika Vastaa lainaamalla viestiä

Löysin tällaisen tarinan tuolta koneen uumenista ja aattelin, että voisi olla kiva saada tästä kommenttia. Tää on ollu selkeesti joku ihmeen purkaus viimejoulukuulta tia jotain. Noh, mitäs ihmiset tykkää?
~~~~~~
POIKA
Rakastuin poikaan vain hetki hetkeltä kovemmin, mutta rakastaessani häntä enemmän vihasin häntä helpommin. Hän sai minut suuttumaan yhdellä lauseella, hän sai minut inhoamaan itseään ja minua itseäni.Mutta rakastin häntä niin paljon, ettei viha voittanut sitä rakkautta. En pystynyt luopumaan siitä tarinasta, jonka toivoin olevan edessä päin. Rakastin häntä niin paljon, että koitin osoittaa rakkauteni samalla, kun hän avasi haavat, jotka oli alunperinkin aiheuttanut. En voinut sille mitään, olin heikko ja tahdoin pelastaa sen kylmän ja tunteettoman ihmisen, joka ei tullut yhtään vastaan.Tahdoin pelastaa hänet, tahdoin opettaa hänelle rakkauden, ikuisen rakkauden.

Hän rakasti sitä, kun suutin ja vihasin häntä, hän tiesi, että silti rakastin. Hän halusi rakkautta, hän rakasti rakkautta. Hän leikki sillä. Hän ei tahtonut pelastua, hän ei tahtonut oppia. Hänen kylmät sanansa sai kyyneleeni virtaamaan ja ranteeni vuotamaan. Hänen tunteettomuus sai minut kiljumaan ja raivostumaan. Mutta hän sai minut rakastamaan.

Pyysin vain yhtä asiaa, mitä minun tulisi tehdä, että hän oppisi rakastamaan. Hän sanoi, että osasi jo, tunsi paljon jo. Hän väitti niin, vaikka olikin tunteeton ja kylmä ihminen. Hän valehteli minulle. En edes tahtonut kuulla sitä kolmen sanan litaniaa hänen suustaan, koska tiesin, että se ei ollut totta. En tahtonut kuulla sitä vielä, vasta sitten, kun hän osasi rakastaa.

Hänen kylmyytensä ja tunteettomuutensa hävitti minulta herkkyyttä, josta tahdoin pitää kiinni. Hän vain vei sen mukanaan, tuntisinko minäkään kohta mitään. Hän vei sen, sillä minä taistelin ja koitin kestää vahvana, mutta mitä vahvemmaksi tulin, sitä heikommaksi muutuin. Menetin kaikki tunteeni, en tuntenut enää mitään. Sen kaiken olin antanut hänelle opettaakseni hänet rakastamaan.
Slipper
Untuvikko

Paikkakunta: Oiski Tampere :D mut valitettavasti se on tuppukylä-Kemi

LähetäLähetetty: 09.03.2009 1:42 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tääki sulosesti kirjotettuu. Melkoisen katkeraa tekstiä, tavallaan kuin ois just luovuttanu, vaikka vasta oli nähnyt valoa ja elämäntoivoo. Kyllähän tää koko ajan sillee hoki samaa sanomaa, mutta tykkäsin silti. Oli se niin koskettava. <3
Then you leave me.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
^^Brokenglass
Aina äänessä

LähetäLähetetty: 10.03.2009 6:41 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Se, että toi hoki vaaan tota oli tossa kokonaan se idea. Se oli vaan sitä, siinä ei ollut mitään muuta. Kaikki tunteet olivat tuossa, ei ollut muuta. Ja tavallaan kuin ois just luovuttanu, vaikka vasta oli nähnyt valoa ja elämäntoivoo, pitää sanoa, että olisi voinut paremmin ilmaista sen, että tuota oli jatkunut tuossa kauan, reilun vuoden verran. Ei se ollut se valo, lähinnä vaan se varjo.
dream
konkari

LähetäLähetetty: 10.03.2009 8:19 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaunista, suloista ja myös surullista tekstiä. Osaat kirjoittaa hyvin ja sellaisella tapaa, että tohon tekstiin on jotenkin helppoa eläytyä.
Kaunis ja koskettava, lisää tälläisiä (:
manaaja
Aina äänessä

LähetäLähetetty: 10.03.2009 9:04 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Neitokainen taas kirjoittanut nättiä tekstiä (:.

No mutta, ensiksi haluan vain sanoa, että pari virhettä tuolta löysin, anteeksi olen laiska enkä jaksa niitä tähän laittaa, mutta kirjoitusvirheitä suurimmaksi osaksi (:.

Pakko sanoa, että samaistuminen tähän oli erittäin helppoa. Uskot rakastavas toista ja vaikka kuinka se sua satuttaa, rakastat silti. Sitten kun oot itse oikeasti ihan finaalissa, näät vasta kunnolla mitä kaikkea oot joutunu sietään vaikka olisit vaan voinu kieltäytyä.
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
viia
satutäti

LähetäLähetetty: 16.03.2009 3:58 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Valitan samasta asiasta kuin manaajakin; eli kirjoitusvirheet ja muutama välilyönti oli jäänyt pois.

Ja samalla peräänkuulutan sitä betalla tms. käyttöä ennen tänne laittoa.

Kiitos.
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
anu_
konkari

LähetäLähetetty: 28.03.2009 5:42 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olen samoilla linjoilla muiden kanssa. Erittäin kaunis teksti ja tuohon on kyllä helppo samaistua.
Fleur beaú
satutäti

LähetäLähetetty: 29.03.2009 4:12 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Välillä huomasin tekstissä pientä tökkivyyttä, lauseita olisi voinut muotoilla hieman eri tavalla, niin kokonaisuudesta olisi voinut tulla parempi. Irralliset tunnekuvaukset onnistuvat äärimmäisen harvoin (ihan kokemuksen pohjalta voin sanoa, kun en koskaan teksteihini ole tyytyväinen :D), tämä ei todellakaan ollut huonoimmasta päästä, kunhan muistat tarkistaa kirjoitus- ja kielioppivirheet jo ennen tekstin lähettämistä. Kuvailisin tekstiä keskiluokkaiseksi, itse en pystynyt tähän samaistumaan, mutta on ilmeistä että moni muu on pystynyt, mikä on kirjoittajan kannalta hieno asia!

Loppujen lopuksi sanon, että pidän ainakin tämän tarinan pohjalta kirjoitustyylistäsi ja toivottavasti kommenttini eivät olleet liian puuduttavia. (;
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Lovex Foorumin päävalikko -> Tarina-alue Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

phpBB © 2001, 2005 phpBB Group